Veelgestelde vragen Camping 't Strandheem

Op deze pagina geven we u graag antwoord op veelgestelde vragen.

Vragen over uw verblijf op onze camping

Vragen over reserveringen, betalingen en annuleringen

Vragen over de te betalen borg voor accommodaties

Overige vragen

 


Vragen over uw verblijf op onze camping

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?

Een kampeerplek kunt u vanaf 13.00 uur betrekken en op de vertrek dag dient u de plaats vóór 12.00 uur vrijgemaakt te hebben. Voor al onze accommodaties is aankomst na 15:00 uur en vertrek voor 10:00 uur.

 

Zijn huisdieren toegestaan?

Op uw kampeerplek zijn maximaal twee huisdieren toegestaan. Voor huisdieren geldt een toeslag van € 4,00 per nacht. Geef meteen bij uw reservering aan dat u een huisdier meeneemt. In de tunneltent is 1 huisdier toegestaan met een toeslag van €8,00 per nacht. In al onze verdere accommodaties zijn geen huisdieren toegestaan.

 

Kan ik dagelijks aankomen op de camping?

U kunt dagelijks aankomen o.b.v. beschikbaarheid. Het is helaas niet mogelijk om verblijven van één of twee nachten online te reserveren. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met de camping en vragen naar de mogelijkheden. In onze verhuuraccommodaties kunt u alleen op maandag of vrijdag aankomen.

 

Wat voor soort koffiezetapparaat zijn er in de accommodaties aanwezig?

In alle accommodaties is standaard een filter-koffiezetapparaat en een waterkoker aanwezig.

 

Zijn alle accommodaties rookvrij?

Ja, al onze accommodaties zijn rookvrij en voorzien van een rookmelder.

 

Kan ik op de camping gebruik maken van wifi?

U kunt (draadloos) internetten. In het hoofdgebouw is de wifi gratis. Indien u op uw kampeerplek/accommodatie wifi wilt ontvangen kunt u bij de receptie een code per apparaat kopen. Voor 1 dag (€ 1,50), per 3 dagen (€ 3,00) of voor een week (€5,00).

 

Zijn bezoekers toegestaan?

Ja, bezoekers zijn van harte welkom op de camping. Zij hoeven geen bezoekersgeld te betalen en mogen tot 23:00 uur blijven. Echter wanneer iemand blijft logeren of gebruik maakt van uw kampeermiddel als u er niet bent dient hiervoor de camping-fee betaald te worden. Dit is een bedrag van € 4,50 p.p.p.n. Jongeren onder de 21 jaar mogen zonder ouderlijk toezicht niet overnachten op de camping.

Waar kan ik tijdens mijn verblijf gratis parkeren?

Er is 1 auto op uw kampeerplek/accommodatie toegestaan. Of u kunt uw (tweede) auto op het parkeerterrein tegenover de ingang van de camping parkeren.

 


Vragen over reserveringen, betalingen en annuleringen 

 

Kan ik speciale voorkeuren met betrekking tot mijn campingreservering doorgeven?

Het kan zijn dat u speciale wensen heeft ten aanzien van uw reservering. Bijvoorbeeld: twee campingplaatsen naast elkaar. Wanneer u een voorkeur heeft voor een specifieke plaats, wordt hier € 5,00 voorkeurstoeslag voor berekend. Neemt u voor speciale verzoeken contact op met onze receptie.

 

Wat zijn de regels en mogelijkheden voor het betalen?

Via onze website betaalt u veilig en makkelijk met iDEAL. U dient een aanbetaling te doen van 50% binnen 14 dagen na boeking en de rest uiterlijk 3 weken voor aankomst.

Binnen 3 weken voor aankomst geboekt? Dan betaalt u het gehele bedrag in een keer.

 

Is het mogelijk om mijn boeking pas bij aankomst te betalen?

Nee, dat is niet mogelijk. De boeking moet vooraf helemaal betaald zijn.

 

Ik heb nog geen bevestigingspapieren ontvangen. Wat moet ik doen?

Heeft u binnen 24 uur u reserveringsbevestiging/factuur nog niet ontvangen? Checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Neemt u dan contact op met de receptie.

 

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en/of arrangementen bijboeken?

Neem contact op met de receptie. Indien mogelijk wordt de reservering aangepast, hier kunnen administratiekosten aan verbonden zijn.

 

Kan ik ook een optie nemen?

Ja, dit is mogelijk. Afhankelijk van de beschikbaarheid en dag van aanvraag kunt u maximaal 7 dagen een optie nemen.

 

Ik wil graag mijn reservering annuleren.

Neem hiervoor contact op met de receptie. Let op: voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van uw aankomstdatum en het moment van reserveren, kosten in rekening brengen: zie onze voorwaarden pagina.

 

Moet ik toeristenbelasting betalen?

Nee, u hoeft bij ons geen toeristenbelasting te betalen.

 


Vragen over de te betalen borg voor accommodaties 

 

Waarom moet ik borg betalen?

Soms zijn er na vertrek extra schoonmaak- of reparatiewerkzaamheden nodig in een vakantieverblijf. De kosten die we hiervoor maken, betalen we dan van de borg. U kunt dit voorkomen door je verblijf voor vertrek netjes achter te laten.

 

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Heeft u uw vakantieverblijf volgens onze regels achtergelaten en staat er geen te betalen bedrag meer open? Dan storten we de borg meestal binnen 7 werkdagen na vertrek terug. Daarvoor moet uw rekeningnummer natuurlijk wel bij ons bekend zijn. 

 

Waarom heb ik mijn borg niet of maar voor een deel teruggekregen?

De borg of een deel daarvan wordt meestal binnen 7 werkdagen na vertrek teruggestort. Dat kan natuurlijk alleen als uw rekeningnummer bij ons bekend is.

Het kan ook zijn dat u maar een deel van de borg hebt teruggekregen of helemaal niets. U heeft uw je vakantieverblijf dan niet volgens de regels achtergelaten. Als dit zo is, krijgt u hier bericht van. Heeft u geen bericht van ons gekregen maar is de borg 7 werkdagen na vertrek nog niet teruggestort? Neem dan contact op met de receptie.


Overige vragen

 

Kan ik een brochure aanvragen?

Vanaf heden zullen wij geen brochures meer verzenden, maar verwijzen we je graag door naar ons vakantiemagazine. Of volg ons op Facebook voor de laatste nieuwtjes!

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Klik op de link voor onze algemene voorwaarden

Wat zijn de huisregels?

Klik op de link voor onze huisregels / algemene informatie over de camping.